مطالب فان و سرگرمی

مهم ترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته

مطالب فان و سرگرمی

مهم ترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته

ریحانه پارسا چند ساله است - سن ریحانه پارسا - تاریخ تولد ریحانه پارسا کی هست

ریحانه پارسا چند ساله است - سن ریحانه پارسا - تاریخ تولد ریحانه پارسا کی هست

ریحانه پارسا متولد چه سالی است , بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر

ریحانه پارسا چند سال دارد

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر ...

ariapix.net/ریحانه-پارسا-لیلا-در-سریال-پدر/
ریحانه پارسا بازیگر دختر جوان تئاتر و تلویزیون متولد سال 1377 می باشد و 20 سال ... بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش من شده است.

دیگران این موارد را هم جستجو کرده‌اند

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش + عکس های ریحانه پارسا - ...

shaboneh.ir/بیوگرافی-ریحانه-پارسا/
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ریحانه پارسا در سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده و دارای لیسانس بازیگری و همچنین ... او گفت نقش لیلا برایم خیلی جذاب است و دوست دارم بازی چالشی در ...

دیگران این موارد را هم جستجو کرده‌اند

بیوگرافی و عکس های ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در ...

koolakmag.ir › چهره ها › ایرانی
۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ریحانه پارسا بازیگر جوان و تازه کار سریال پدرمی باشد ؛ او در این سریال نقش دختری به نام لیلا را ایفا نموده است . ریحانه پارسا متولد سال ۷۲ است و ...

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر + زندگی و همسرش ...

photokade.com/بیوگرافی-ریحانه-پارسا/
۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ریحانه پارسا متولد 1372 در تهران، بازیگر است بیوگرافی ریحانه پارسا ... ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد.

دیگران این موارد را هم جستجو کرده‌اند

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر - ...

https://www.etelanews.com/.../بیوگرافی-ریحانه-پارسا-بازیگر-نقش-لیلا-در-سریال...
۵ تیر ۱۳۹۷ - ریحانه پارسا البته قبل از این مجموعه تجربه حرفه‌ای نداشته است اما در ... بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش من شده است.

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر+ ...

https://hayatkhalvat.com › بیوگرافی
ریحانه پارسا متولد سال ۱۳۷۸ می باشد و در حال حاضر ۱۹ سال سن دارد. ... کنم و تصور می‌کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش من شده است.

دیگران این موارد را هم جستجو کرده‌اند

ریحانه پارسا | بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش + اینستاگرام ...

https://www.sabzpendar.com/reyhaneh-parsa-and-her-husband/
زندگینامه ریحانه پارسا. ریحانه پارسا در اسفند ماه 1377 در شهر تهران متولد و اکنون 20 ساله است. او جز بازیگرانی است که در سال 97 به تلویزیون معرفی شده اند.
وارد نشده: چند

لیلای سریال پدر چند ساله است؟ | ریحانه پارسا بازیگر نقش ...

www.ghatreh.com/news/nn43677228/لیلای-سریال-پدر-چند-ساله-است
۵ روز پیش - ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر در صفحه اینستاگرامش عکسی با ذکر سن خود منتشر کرد. - رویداد24 ریحانه پاØ.

بیوگرافی و مصاحبه “ریحانه پارسا” لیلای سریال پدر همراه با ...

namnak.com/ریحانه-پارسا.p70563
رتبه: ۵ - ‏۲ رأی
ریحانه پارسا در اسفند ماه 1377 در شهر تهران متولد و اکنون 20 ساله است. ... را به صورت حرفه ای شروع کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می افتد.